اخبار کشتی کج Y2J NEWS‍‍-Y2J

اخبار کشتی کج Y2J NEWS‍‍-Y2J

بروز ترین وب کشتی کج و کانون هواداران کریس جریکو
اخبار کشتی کج Y2J NEWS‍‍-Y2J

اخبار کشتی کج Y2J NEWS‍‍-Y2J

بروز ترین وب کشتی کج و کانون هواداران کریس جریکو

دانستنیهای کشتی کج و کشتی گیران

 

مادر گلدبرگ یک ویالونیست حرفه ای و بزرگ هست که در چند کنسرت بزرگ هم حضور داشته

 

.:: ::.

 

هالک هوگن در سن 12 سالگی 195 پوند وزن داشت

 

.:: ::.

 

آندرتیکر و استون کلد در سال 1989 یک بار برابر هم قرار گرفتن که در اون مسابقه آندرتیکر در پنج دقیقه با یک لگ دراپ پیروز شد

 

.:: ::.

 

جری لالر اولین قهرمان مسابقات کینگ آف د رینگ هست

 

.:: ::.

 

اسپایک دادلی ، قبل از اینکه سوپراستار کشتی کچ بشه یک معلم مدرسه بود

 

.:: ::.

 

مارک هنری قبل از اینکه یک سوپراستار کشتی کچ بشه ، یک وزنه بردار حرفه ای بود و چندین بار در مسابقات معتبر شرکت کرد و مدال گرفت

 

.:: ::.

 

کراس فیس ، قفلی که کریس بنوا میزد رو در اصل دین مالنکو ابداع کرده بود ، نه خود بنوا

 

.:: ::.

 

آندرتیکر در دوران جوانی خودش برای بلند کردن قدش و رسیدن به دو متر و هشت سانتی متر ، به ورزش بسکتبال روی آورد

 

.:: ::.

 

راک در اوقات فراغت خودش ماهی گیری میکنه . راک از جوونی عاشق ماهی گیری بوده

 

.:: ::.

 

 

 

اکس پاک ، دارای کمربند مشکی ورزش جودو هست

 

.:: ::.

 

جف جرت قبل از اینکه کشتی کج کار کنه ، یک داور کشتی کج بوده

 

.:: ::.

 

اسکات استینر قهرمانی لیگ ام اس ای دابلیو رو بعد از پنج سال از داداشش ریک استینر گرفت

 

.:: ::.

 

راک در تیم فوتبال آمریکایی میامی هاریکینز عضو بود و بصورت حرفه ای بازی میکرد

 

.:: ::.

 

غذای مورد علاقه ی کریستین استیک هست

 

.:: ::.

 

مسابقه ی آیرون من شصت دقیقه ای شان مایکلز و برت هارت به اشتباه بعد از 61 دقیقه و 52 ثانیه تموم شد

 

.:: ::.

 

در کشورهای قاره ی آمریکا یک سریال پخش میشه به نام هوگنز فمیلی که کارهای روزمره ی خانواده ی هوگن رو نشون میده

 

.:: ::.

 

خیلی ها فکر میکنن که سوپراستار حال حاضر تی ان ای که ابیس نام داره کین واقعی هست و هیچ کس نمیتونه ثابت کنه که این حرف درست هست یا نه

 

.:: ::.

 

اوون هارت در یک مسابقه ی لامبرجک برابر داداشش برت هارت قرار گرفت و تونست در اون مسابقه کمربند دابلیو دابلیو اف رو بدست بیاره که هنوز خیلی ها این مسابقه رو ندیدن و رسمی نمیدونن

 

.:: ::.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجله متعبر و مشهور (فوریس) در گزارش سالانه ی خود 100 فرد قدرتمند و با نفوذجهان را اعلام کرد (در سال 2008) که نام 3 کشتی کج کار در ان دیده میشود ابتدا راک در رده ی 76 و بعد تیکر در رده ی 79 و سینا در رده ی 92 دیده میشود خوب باید گفت که تکلیف راک و اندر مشخص است اما وجود سینا به دلیل حضور در تبلیغات و فیلمه و البومها و کنسرتها میباشد

حالا نام 10 نفر اول بادرامدشان را خدمت شما دوستان عزیز میگزارم

 

1 رتبه اول مختص یک زن است (چه جالب) بنام اپراد وینفری که مجری تلویزیون و ثروتمند ترین زن هنرمند جهان است( 275 میلیون دلار) (به به)

2 تایگر وودز(گلف باز امریکایی) ( 80 میلیون دلار)

3 انجلینا جولی ( بازیگر) 50 میلیون دلار ( بیشتر تبلیغات)

4 بیون رنولز ( خواننده و بازیگر) 80 میلیون دلار

5 جانی دپ ( بازیگر) 115 میلیون دلار

6 دیوید بکاهم ( همه کاره . فوتبال و تبلیغاتو مجری و غیره) 101 میلیون دلار

7 جی زد (بهترین خواننده سیاهپوست جهان) 60 میلیون دلار

8 گروه 3 نفره موسیقی راک پولیس ( 70 میلیون دلار)

9 جی کی رولینگ( نویسنده ی هری پاتر) 300 میلیون دلار (به به)

10 برد پیت( بایگر) 60 میلیون دلار

 

در این لیست نام ویل اسمیت. کامرون دیاز.جنیفر لوپز. انستون. جاستینرپر معروف. مایکل جردن. مدونا. راجر فدرر. کو بل رایان . کاکا. کریس رونالدو. چندکارگردان و تهیه کننده و نویسنده و 3کج کارو چند مدل و1اشپز هم به چشم میخورد

دوستان توجه کنید من نام ( قدرتمندترین و با نفوذ ترین ادمها را اعلام کردم نه ثروتمند ترینها را) برای همین درامدهاشون با هم فرق میکند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چند مطلب جالب و خواندنی از جف هاردی

به جرات می توان گفت جف هاردی جز عجوبه های کشتی کج است...فردی که از همون زمان نوجوانی به رینگ اومد...فقط 16 سال داشت که بدون هیچ ترسی به WWF اومد....در سن 11 سالگی با برادر خود Matt Hardy کشتی کج کار می کرد البته در فدارسیون کشتی کج نوجوانان....در سن بالا ریسک های بیشتر می کند مانند پریدن از بالای رینگ که هر لحظه ممکنه اتفاقی به بار بیاره اما او هیچ ترسی از اینکار ندارد....در طول فعالیت های خود افتخارات خوبی داشته باشد...همواره با برادر خود جز بهترین تگ تیم های کشتی کج است....متاسفانه در سال 2003 از کشتی کج فاصله می گیرد...هرچند که در TNA و WCW هم گاه گاهی حضور داشت اما رسما در 2006 دوباره به WWE برمی گردد و انتقام عشق برادر خود را از Edge می گیرد...در طول فعالیت های خود در زمان WWF یک تگ تیم سه نفره با Matt Hardy و Lita درست می کند اما بعد از رفتنش Lita به Matt خیانت می کند و با Edge ازدواج می کند...برای همین با کمک برادرش انتقام خود را می گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اعترافات جدید یک دکتر در مورد قتل بنوا

جدیدا یک دکتری به نام Phil Astin اعترافاتی در مورد قتل کریس بنوا کرده که این حرفها از این قرارند...

دکتر Phil Astin گفت که کریس بنوا یکی از بهترین دوستان من بود و من با او خیلی رابطه ی خوبی داشتم و حتی دکتر خانوادگی انان هم بودم کریس بعضی وقتها میومد به من یه چیزهایی میگفت و درد و دل میکرد و در مورد این که دشمنان زیادی داره حرف میزد تا این که ...

در یک شب بارانی در اتلانتا هفت نفر با لباس های مرموز وارد خانه ی کریس شدند و اول زن و بچه ی کریس را کشتند سپس خود کریس را هم دار زدند من و این هفت نفر چنان حرفه ای کار کردند که وانمود کنند کریس خودش زن و بچه اش را کشته خونه ی من رو به روی خونه ی کریس بود.

و وقتی که صدای داد و فریاد خانواده ی کریس میومد من به پنجره اومدم و تمام وقایع را دیدم و بعد از خانه پایین امدم که ببینم اوضاع از چه قراره ان هفت نفر به من حمله کردن و یک خط و نشون حسابی برای من کشیدن و گفتن که این قضیه را به هیچ کس نگم من هم از ترسم این موضوع را به هیچ کس نگفتم که دیگر من بیشتر از این نتونستم صبر کن و اومدم تا اعتراف کنم که کریس و خانواده اش چجور کشته شده .

 

                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات دیگر کشتی کج کاران در مورد جان سینا

جان همیشه استار بزگی بوده مخصوصا در این 3 سال اخیر اگه کسی چیزی به غیر از این بگه دروغ میگه حالا نظر سایر استارها در مورد او که در مجله wwe sport گنجانده شده را میبینیم :)

 

استان کولد=به نظر من بهترین استار بعد از تیکر است خصوصا در این 3 سال عالی کار کرده رکورد 1 سال حفظ کمربندش بینظیره من او را جانشین مناسبی برای خود میدانم.

 

راک=خیلی قبولش دارم هم اخلاقی (در بیرون رینگ) هم فنی من عاشق صحنه بازگشتش از مصومیت در رویال 2008 هستم.

 

اندر= من کمتر در مورد دیگران نظر میدهم اما به کار سینا نسبت به کج کارهای جوان حاضر در wweبیشتر اعتقاد دارم امیدوارم موفق باشه .

 

باتیستا=یکی از بهترین دوستان من در بیرون بسیار پسر محجوبیه من عاشق بازیهاش در رستل منیها مقابل بیگشو و جی بی ال و dx هستم و بیش از 10 بار انها را نگاه کردم.

 

ری=بهترین دوست من در دنیای کج کاران امیدوارم بقیه استارها از دستم ناراحت نشوند ولی به نظر من هیچ توصیفی برای سینا وجود نداره بجز بهترین.

 

شاون=سینا دارای قدرت بسیار زیادی است و بسیار خوب از فینشرهاش استفاده میکنه هنوز f u او به گالی از یاد هیچ کس نرفته ولی یه مقداری خوش شانس هست ولی یکی از بهترین دوستان من هم است.

 

تریپل اچ= سینا یکی از بهترین هاست از نظر اخلاقی هم خوبه و اینده خوبی داره به شرطی کمتر به حاشیه بپردازه ولی براش در تمام مسابقه ها ارزوی موفقیت دارم.

 

جف=فکر کنم بهترین استار 3 سال اخیر wweسیناست انصافا هیچ بازی را نمیبازه مگر به نامردی به ppv او دقت کنید من عاشق فن u cant see me او هستم و ما جزو دوستان خوب یکدیگر هستیم و براش ارزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی را دارم.

 

رندی= هیچ نظری ندارم

 

ریک فلایر= باهوش ترین و زرنگترین و پرتلاش ترین کج کار سینا است و خیلی سخت هم میبازه و از نظر اخلاقی هم عالیه.

 

میکی جیمز= او یک سوپر استار واقعیه سرعت عملش در ضربات و فینیشرهاش بینظیر ما دوستان بسیار خوبی هستیم من به خودش و بازیهاش علاقه دارم!!!!!!!!

 

جریکو=دوست خوبه من پسر خوب و مودب در بیرون رینگ و پسر شیطون و بازیگوش داخل رینگ که از نظر فنی بی نقصه شاید فقط بزرگترین نقصش تکنیکی نبودنش است.

 

هوگان=فقط یک جمله میگم راجع به سینا اینده دار ترین کج کاره wwe.

 

کین= کج کار خوبیه خیلی دلم میخواد به صورت تک به تک با او مبارزه داشته باشم.

 

یک نصیحت ازسینا به دوستدارانش= برای بدست اوردن ارزوتون با همه بجنگید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رکورد جالب در رابطه با رویال رامبل

بیشترین برد (Stone Cold)

بیشترین مدت حضور در مسابقه ضمن بردن (Rey Mysterio)

کمترین مدت حضور در مسابقه ضمن بردن (Batista)

بیشترین مدت حضور در مسابقه (Rey Mysterio)

کمترین مدت حضور در مسابقه (Mo)

اولین برد کمربند WWE بعد از قهرمانی در مسابقه (Stone Cold)

خوش شانس ترین شماره ی ورودی در برد (27)

بیشترین تعداد حذف کردن حریفان در کل (Stone Cold)

بیشترین تعداد حذف کردن حریفان در یک مسابقه (Kane)

بیشترین تعداد برد پشت سر هم (Stone Cold , Hulk Hogan , Shawn Michaels)

طولانی ترین مسابقه (2002)

کوتاه ترین مسابقه (1988)

کوتاه ترین زمان ورودی (1995)

تنها زن شرکت کننده در مسابقه (Chyna)

قد کوتاه ترین برنده ی مسابقه (Rey Mysterio)

بیشترین تعداد شرکت متوالی در مسابقه (Kane)

بازیکنانی که خودشان را به بیرون پرتاب کردند (Andre The Giant , Drew Carey , Kane , Mick Foley , Farooq)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رکوردها و نکات جالب در مورد The Rock

championship.ir

اولین قهرمان 7 دوره قهرمانی کمربند WWE

 

دوستان صمیمی راک در زندگی واقعی Dudley Boyz هستند و صدالبته دشمن دوران کشتی وی Shane McMahon

 

اولین کسیه که قدرت فن Stunner رو به مردم نشون داد. اون بعد از خوردن این فن از Steve Austin در WMXV خودش رو

به هوا انداخت و این حرکت رو اختراع کرد تا از این به بعد, بعد از خوردن این فن اینگونه باید کرد!!

 

در سن 24 سالگی جوانترین قهرمان IC تاریخ WWF شد.(البته الان رکوردش شکسته شده و جف هاردی صاحب این رکورده)

 

ژست معروفش, بالا انداختن یکی از ابروها رو از شخصی به نام Groucho Marx تقلید کرده.

 

پدرش Rocky Johnson و همچنین پدربزرگش Chief Peter Maivia از کج کارهای حرفه ای زمان خود بودند.

 

یکی از اعضای تیم راگبی NCAA در سال 1989 بود.

 

اولین مربی وی Bret Hart بوده( اوایل ورود به WWF)

 

دختر و همسر وی( دنی جانسون و سیمونه الکساندرا جانسون) در دیوی فلوریدا متولد شدند.

 

وقتی که با همسرش آشنا شد, دنی(همسرش) 22 سال داشت.

 

همسر وی حدود 3 سال با خانواده اش قطع رابطه کرد!!

 

سال 2002 به خاطر بازی در فیلم پادشاه عقربها 5/5 میلیون دلار دستمزد گرفت. اسم وی در کتاب رکوردها به خاطر دستمزد

بالایی که برای اولین بار یک بازیگر گرفته, نوشته شد.

 

تمامی اسمها و القاب و علامتهای تزئینی راک با انتخاب وینس مکمن انتخاب شد.

 

پدرش قصد داشت اونو یک کج کار آماتور کنه ولی راک این رو نخواست و خواستار پیشرفت بود که به هدفش هم رسید.

 

نژاد وی آفریقایی- کانادایی و ساموانی(نام جزیره ای که افرادی نظیر یوکوزونا و اوماگا و... به آنجا تعلق دارند) دارد.

 

در رویال رامبل 2000 با بیرون انداختن Big Show برنده این مسابقه شد.

 

در نیمسال اول تحصیل در دانشگاه مایامی در رشته جرم شناسی نمره 7 رو گرفت.

 

جشن عروسی وی با روز تولد Stu Hart(کج کار اسطوره ای) در یک روز اجرا شد.

 

یولیولی فیفیتا(هاکو) در جشن عروسی وی جزو بهترین مهمانها بود!

 

در یکی از سکانسهای مبارزه فیلم پادشاه عقربها, یکی از بازیگران این فیلم رو تصادفا زده بود طوری که چانه بازیگر آسیب

دیده بود!!

 

خودش که فکر نمیکنه با WWE قرارداد امضا کنه و اگر این اتفاق افتاد ترجیح میده در RAW باشه.

 

او مهارت خاصی در ماهیگیری نیز دارد.

 

افتخارات وی: کمربند تگ تیم USWA, کمربند اینترکانتیننتال WWF, کمربند سنگین وزن WWE و WWF, کمربند تگ

تیم WWF, قهرمان رویال رامبل 2000, کمربند تگ تیم WWE با همراهی Jericho, کمربند سنگین وزن WCW

 

مربی و رهبر اورلاندو جردن بوده.

 

دوست صمیمی Michael Clark Duncan(بازیگر)

 

پسر عموی ریکیشی و یوکوزونا هم هست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر سوپراستار های wwe در مورد اندرتیکر

championship.ir

خیلی از سوپراستار های کمپانی wwe درمورد اخراج شدن تیکر نظراتشون رو اعلام کردن که من در این تاپیک بررسی میکنم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

SmackDown General Manager Vickie Guerrero

 

برد ادج حقش بود .اندرتیکر درمورد اواقب این اخراج شدنش مطلع بود و این طوریه که بازی انجام میشه .من خیلی به ادج افتخار میکنم .تیکر منو به عنوان یک زن در کمپانی دست کم گرفته بود و مردم بهتره منو کمی جدی بگیرن .من حرفی رو که میزنم عمل میکنم .من میدونستم که ادج در مسابقات TLC عالیه و من درحال حاضر مشغول کارهای عروسیمون هستم

حرف آخر ویکی به تیکر:متاسفم ولی این طوریه که قوانین پیش میرن

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Chavo Guerrero

من کمی گیچ شدم من هم دلم میخواد که تیکر کمپانی رو ترک کنه و هم اینکه این پایان یک افسانه بود .من در جوانی بازی های تیکر رو میدیم و آرزو میکردم روزی با او مسابقه بدم و اون رو شکست بدم و حالا اون رفته و این یک دوره جدید برای خانواده است

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Big Show

 

من فکر نمیکنم تیکر هیچ وقت بره .اون تاحالا از مرگ برگشته و من مطمئنم اون این بار هم برمیگرده.مسئله مهم اینه که ما باید متحد بشیم و از شر ویکی خلاص بشیم .این بهترین کاریه که ما میتونیم برای اسمکدان و wwe انجام بدیم.من اینقدر احمق نیستم و بشینم و فکر کنم تیکر برنمیگرده .من اونو میشناسم .من با اون بازی کردم اون زمانی یار من بود و من هیچ شکی ندارم که اون برمیگرده

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Mick Foley

 

نکته مثبت اینجاست که تیکر با یک مسابقه عالی و فراموش نشدنی خداحافظی کرد .برای بیشتر افراد .مثل من .بازی کردن با تیکر مثل یه سکوی پرش بود که نه اینکه دوره کشتی کج منو بهتر کرد بلکه روی زندگی من هم تاثیر مثبت داشته و من نمیتونم تصور کنم زندگی من بدون تیکر الان چه جور بود و به طور حتم من الان روی صندلی گزارشگری اسمکدان ننشسته بودم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Kofi Kingston

 

برای من هنوز جا نیفتاده و خیلی وقته که من تیکر رو ندیدم . و wwe بدون اندرتیکر مثل کاسه برشتوک بدون شیره و الان روزگار خوشی نیست و من درحوانی با دیدن تیکر در تلوزیون بزرگ شدم و یه مدت طول میکشه تا به این وضع عادت کنیم اگر تاریخ تکرار بشه و من میدونم میشه تیکر برمیگرده .با این حال که اون از هر 3 باشگاه بن شده ولی من میدونم که اون بالاخره روزی برمیگرده و انتقام خودش رو میگیره

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Carlito

دیگه وقتش بود و این برای من باعث خوشحالیه و به نظر من الان کمپانی داره به سمت یه خونه تکونی پیش میره .ما از شر ریک فلر در رسلمینیا خلاص شدیم و حالا اندرتیکر هم رفت .مطمئنا اونا افسانه هایی بودن و کارهای بسیاری انجام دادن ولی دیگه وقتشه که برن.شان مایکل هم باید یواش یواش بره و بعد از اون هم تریپل اچ باید کم کم بره

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Mr. Kennedy

 

اندرتیکر یکی از بهترین های wwe یود و من هیچ رقیبی مثل اون نداشتم و خوشبختانه اون یه فرصت داشت که بتونه خودش رو در wwe نگه داره ولی خب نشد و من در روزی که اون به hall of fame معرفی بشه اونجا خواهم بود و درضمن ادج کسی رو شکست داد که در رسلمنیا بدون باخت بود و این چیزیه که میشه بهش افتخار کرد

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Santino Marella

من خیلی دلم میخواد که اون برنگرده و اگر این اتفاق بیفته برای من یه اتفاق عالیه و من نمیخوام با اون بازی کنم چون اون مثل یه حیوان درنده میمونه و منو میکشه !و حالا که اون نیست برای من خیلی عالیه

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Tommy Dreamer

 

ما یک بازی عالی رو در one night stand شاهد بودیم و اون یکی از بهترین TLC های دوره بود و حالا که اون نیست برای من یه شوکه بزرگه و خیلی هم ناراحت هستم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

WWE Tag Team Champion John Morrison

 

اندرتیکر یکی از بزرگترین و بهترین سوپراستار های کمپانی WWE بوده و هست و حالا که اون رفته یه ناراحتی بزرگ برای تمام طرفداران کشتی کج در سراسر دنیاست ولی خوب شد که رفت چون اون مانعی بزرگ برای من بود

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Jeff Hardy

 

خیلی سخته که باور کنین که تیکر دیگه نیست و وجود نداره ولی خب من هیچ وقت باور نمیکنم که تیکر رفته به دلیل اینکه :تیکر برای همیشه جاودانه است

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

United States Champion Matt Hardy

 

خیلی سخته که فکر کنیم دیگه تیکری وجود نداره و به طور حتم روز اخراج اندرتیکر از کمپانی روزی بسیار خوبی برای دشمنانش بود

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=

Women's Champion Mickie James

 

این وحشتناکه .مگه WWE بدون اندرتیکر میشه؟مثل مربا بدون شکر میمونه و من الان خیلی ناراحت و غافلگیر هستم وقتی شما به WWE فکر میکنید اون یکی از اولین اسمهایی است که به ذهن شما خطور میکنه و اون یه افسانه است.و من فکر میکنم تیکر برمیگرده چون شما نمی تونید مرد مرده رو بکشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"شنیده ها و نشنیده هایی در مورد مرگ بنوا"

با نزدیک شدن به سالگرد فوت بنوا برخی از خبرگزاری ها اقدام به نشر شنیده ها و نشنیده هایی از مرگ سوپراستار محبوب و قهرمان سابق کمپانی wwe یعنی کریس بنوا کردند که نظر شمات رو به این اطلاعات جلب می کنم:

در یک از عجیب ترین خبرها تصور شده است ،پدر کریس به علت نا معلوم دستور به آتش زدن جنازه ی کریس بنوا داده است ،که گویا این برنامه هم انجام شده است و فقط خاکستر بنوا به جا مانده است...این در حالی هست که برادر بنوا به شدت با این موضوع مخالفت کرده است ولی بی توجه ای به او باعث تشدید مشکلات خانوادگی خانواده ی بنوا شده است..

اما گزارشی که از مرگ بنوا داده شده است بدین شرح است:

 

به گزارش تامی پوپ کلانتر محله ی فایت کانتی ،در صبح دوشنبه خبر مرگ بنوا و همسرش نانسی و فرزند هفت ساله اش دنیل منتشر شد...

این در حالی بود که بنوا بعد از باخت در ppv ونجنس ،ساعت 3:30 دقیقه ی بامداد مسیج های بسیار مشکوکی برای یکی از صمیمی ترین دوستان خودش یعنی ریچارد هرینگ می فرستد...(تلاشهایی برای کشف محتویات این مسیجها صورت گرفته بود که نتیجه ای در بر نداشته است.)(گفتنی هست ریچارد هرینگ یکی از منصب داران wwe نیز هست)

همچنین بنوا به دلیل نامعلوم قبل از زنگ زدن به ریچارد شماره ی فوریتهای پزشکی را نیز گرفته بود..

ریچارد هرینگ بلافاصله پس از دریافت مسیجها ،با پلیس فایت کانتی تماس می گیرید و موضوع را به انها اطلاع میدهد.

پلیس هم بدون فوت وقت راهی منزل کریس شده ولی در آنجا به موضوع مشکوکی بر نمی خورند ..حتی با سگهای آرام خانه روبرو می شوند که عدم مشکوکیت را به مرحله ی بالاتری می رساند..

پلیس هم با خونسردی درب خانه ی بنوا را می زند و با اعتماد به باز شدن در خیلی خونسردانه موضوع را دنبال می کند...

بعد از 10 دقیقه پلیسها به نتیجه ای نمی رسند و کم کم به موضوع مشکوک می شوند..و به ناچار دربها را می شکنند و وارد خانه می شوند و در آنجا با پیکر بیجان خانواده ی بنوا روبرو می شوند..

بعد از این ماجرا بلافاصله رییس پلیس منطقه یعنی اسکات بالارد در صحنه حاضر می شود و دستور انتقال اجساد به پزشک قانونی را می دهد...

گیورگی بورئا یکی از کالبد شکافان حرفه ای آتلانتا سریعا اقدام به شکاف اجساد می کند و بعد از طی شدن اقدامات اداری گزارش را به رییس پلیس ارائه می دهد..

چند ساعت بعد شبکه ی فاکس اقدام به انتشار به این گزارش می کند که طی آن مشخص می شود که نانسی و دنیل بین ساعات 4 تا 10 شب به قتل رسیده اند و بعد از ساعت 11 هم کریس جان به جان آفرین می سپارد...

بعد از این موضوع تاکسیولوژی به مدت دو هفته بر روی بنوا انجام میشود که در آن همه چیز حاکی از خودکشی بنوا دارد...

همچنیبن اسکات بالارد فشار زیاد به کمپانی wwe میاورد تا تمام جزییات از قتل بنوا را بر روی سایت رسمی منتشر کند تا در دسترس همه ی طرفداران کریس قرار بگیرد...

بعد از مدتی فرانک دام یکی از نویسندگان شهر نیویورک مقاله ای در مورد تفاوت شخصیت بنوا در داخل و خارج رینگ منتشر می کند که باعث هجوم مکالمه ای خانواده بنوا،به این مقاله می شود...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علت علاقه وینس مکمن به جان سینا

علت علاقه وینس مکمن به جان سیناchampionship.ir

پال هیمن در مورد علت علاقه وینس مکمن به جان سینا میگوید

جان یک فرد تنهاست بدون همسر ، بدون فرزند ، برای او اهمیتی ندارد که از خانه اش برای روز ها یا هفته ها دور بماند

برای او اهمیتی ندارد که صبح ساعت 5 از خواب پا بشد و به کار های کمپانی رسیدگی کند

برای او اهمیتی ندارد که در یک روز به شهر های مختلف پرواز کند

برای او هیچ فرقی ندارد که در چند پروژه فیلم کمپانی WWE بازی کند

جان سینا یک آدم بسیار فعال و کاریست ، او یک ماشین خستگی ناپذیر است ، او همیشه در رویداد ها ، دی وی دی ها ، پی پی وی ها ، فیلم های کمپانی ، مصاحبه ها و ... فعالیت بسیار بالایی دارد

من هیچوقت سوپر استاری مثل او را ندیدم که انقدر در تمام زمینه ها فعال باشد

تریپل اچ شاید با دختر یکی از بزرگان و ثروتمندان آمریکا ازدواج کرده باشد اما او هم دوست دارد در کنار همسر و فرزندش باشد ، او هم دوست دارد استراحت داشته باشد

اما این چیز ها برای سینا بی معنی است !

او همچنین افزود اگر مصاحبه ی رادیو ای نیز قرار باشد انجام شود حتی در ساعت 3:30 صبح باز هم جان سینا آماده است اما خب تریپل اچ برای این کار هیجانی ندارد که این وقت صبح بلند شود و بیاید مصاحبه کند

من نمیخواهم از تریپل اچ ایرادی بگیرم بلکه تنها هدف من از مثال زدن تریپل اچ این است ، چون او نزدیک ترین سوپراستار به من است چون او داماد من است

پال افزود وقتی شب اول که سینا اولین مسابقه اش در اسمک دان در مقابل کرت انگل را انجام داد وینس با خودش گفت اگر سینا به همین راهش ادامه دهد او چیزی برای این کمپانی نخواهد بود جز پول خالص !!

و در کلام آخر پال گفت جان سینا سوپر استار رویا های مکمن است او همیشه به درخواست من احترام گذاشته او وجودش و زندگی اش را برای WWE داده و به خاطر این است که سینا با این سن کمش یکی از بزرگترین و محبوبترین چهره های این کمپانی و سوپر استار شماره 1 وینس مکمن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۶ مطلب جالب در باره کین و باتیستا

 

 

کین:

۱ـمیدانید کین برای اینکه سرش سوخته بود ماسک زده بود

۲ـمیدانید کین در مزرعه کار می کرد

۳ـمی دانید کین ۵ بچه دارد

 

باتیستا:

۱-گرفتن ۳ زن و طلاق گرفتن از آن ها و از هر کدام یک فرزند

۲-او یک بار در لاس وگاس در قمار تمام دارایی خود را از دست داد

۳-او در سن ۱۰ سالگی به مدت ۲ ماه از خانه فرار کرد

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد